8 manieren om sneller content te maken en meer mensen te vinden


Het maken van content kan een relatief langzaam en moeizaam proces zijn. Bij marketeers zijn kwaliteiten als aanpassingsvermogen de sleutel tot het razendsnel creëren en verspreiden van content. De gewoonten van degenen die op dit gebied uitblinken, geven een aantal tips over hoe jouw bedrijf hiervan kan profiteren.
fotoalbum přátel
1. Koppel content aan gebruikersbeoordelingen.
Het uitgangspunt van contentcreatie zou duidelijk moeten zijn – de mening van één gebruiker, de behoeften van één individu. Deze extreme focus op het individu dient echter zijn doel. Het vermindert onnodige productcreatie en creëert geen complexe barrières tussen jou en je klanten. Snel content creëren betekent het perfect afstemmen op één persoon. De rest moet gemakkelijk kunnen herkennen voor wie het is.
2. Betrek je team er zo vroeg mogelijk bij.
Makers van content maken niet per se deel uit van het plan of de strategie, maar ze hebben wel een belang als je het licht wilt zien. Door makers zo vroeg mogelijk te betrekken, kunnen ze een beter begrip krijgen van de algehele contentstrategie. Door dit te doen, kunnen makers worden aangemoedigd om al in een vroeg stadium op de gewenste manier te denken en zichzelf de moeite besparen om ongepaste ideeën weg te gooien.
Deze aanpak stelt makers ook in staat om waardevolle feedback te krijgen. Ze kunnen zich bewust worden van mogelijke obstakels die anderen over het hoofd hebben gezien. Het vroegtijdig aanpakken van problemen is de belangrijkste sleutel tot het succes van elke strategie.
3. Stel haalbare doelen op basis van feedback van gebruikers.
Teams en organisaties verschillen altijd in hoe ze omgaan met uitdagingen die voortkomen uit de mening van gebruikers. Het is belangrijk om doelen te stellen die een directe impact hebben op de mening van de klant, waardoor extra werk en de voortdurende opeenstapeling ervan wordt voorkomen.
Als de tijd die een team nodig heeft om een taak af te ronden altijd gelijk is, voeg dan niet meer taken toe in de hoop dat ze meer werk zullen verzetten. Het is belangrijker om alles af te krijgen dan om de lijst met onafgemaakte taken te zien groeien.
4. Zet alleen de echt belangrijke taken op de prioriteitenlijst.
Je kunt niet alles tegelijk doen. Om je werk effectief in te plannen, moet je de juiste keuzes maken voor de dingen die je al echt bezig houden, ook al zijn ze niet gemakkelijk. Ga in een nette volgorde te werk

Idealiter zouden teamleden eerst de ene taak moeten afronden voordat ze de volgende aanpakken. Op deze manier kunnen potentiële problemen worden voorkomen en kan de organisatie rustig slapen omdat de werkstroom niet wordt verstoord.
5. Zorg dat je altijd feedback krijgt.
Als je geen grip hebt op de realiteit, zul je ongetwijfeld falen. Agile marketeers geloven dat een slecht doel nooit de schuld is van falen, maar van alle bijkomende zaken rondom dat doel. Feedback krijgen kan lastig zijn, maar het helpt wel.
Maak fouten, krijg feedback, leer en kom snel weer op het goede spoor. Denk aan alles wat helpt om de kwaliteit en effectiviteit van je inhoud te verbeteren.
6. Multitasken.
Niet iedereen kan effectief content creëren, maar veel mensen om je heen hebben misschien wel heel waardevolle ervaring opgedaan. Laat het idee los dat alleen degenen die content maken eraan kunnen bijdragen. Probeer zoveel mogelijk mensen erbij te betrekken en gebruik kennis om de massa te bereiken.
7. Los alledaagse problemen op.
Als een teamlid ergens op vastloopt, moeten anderen dat meteen weten. In agile trading zijn er dagelijkse vergaderingen. Het belangrijkste doel is om alle valkuilen, obstakels en impasses te vinden en op te lossen. Los ze zo snel mogelijk op voordat je er tot over je oren in zit en het werk van dat moment vertraagt of helemaal stopt.
Vraag aan het einde van elke klus om een samenvatting. Teamleden moeten bespreken wat moet worden verbeterd en wat goed heeft gewerkt. Het is echter niet genoeg om alleen maar te weten wat niet zo goed werkt als zou moeten. Het team moet doelen stellen om deze tekortkomingen aan te pakken. Laat individuen die met deze problemen hebben geworsteld oplossingen vinden. Deze verantwoordingsplicht zal ervoor zorgen dat hetzelfde de volgende keer niet gebeurt.
dosažitelný přes samsung
8. Volg het plan.
Wees absoluut duidelijk over wat \’iets gedaan krijgen\’ voor jou betekent. Dit zal een vast doel creëren dat onvoorwaardelijk zal worden toegepast bij het voltooien van de taak. Pas als alle doelen rond een taak op de lijst zijn bereikt, zal de taak als voltooid worden beschouwd. Onthoud dat perfectie niet het doel is. De rol van je inhoud is om waardevol te zijn.
.